fredag 16 juli 2010

Totally koll...

... eller inte nått...

Skulle bada vi då ( eller vi har badat) först gången jag badar själv med tre barn som inte kan simma, dock inte sista, såååå duktiga.. dock så insåg jag ganska snabbt att har man tre barn så får man faktiskt se till o ha tre badbollar och tre krokodiler ;-) som tur va hade vi iaf tre håvar med oss. Ja ja badade i sisådär en timme, sen frös Linus så han skaka o skaka o skaka...

Planen idag va o bada först o sen åka till kära mor o vänta på kärleken så han kunde plocka med sig barnen på vägen hem o så blev det inte en massa onödigt åkande.. men så blev det ju inte! Sittandes ute i skogen kom jag på att jag har glömt o hämta mitt körkort o det kan kanske vara bra o ha på semestern! Så det va bara åka hem igen o så håller vi en tumme eller tre att posten inte har en massa konstiga öppettider under sommaren utan att jag kan hämta mitt körkort typ NU...

Inga kommentarer: