torsdag 15 juli 2010

3 days of summer...

... o en dag med regn.. just när jag hade tvättat klart mina tre maskiner med tvätt öppnade sig himlen ... men men det hinner nog torka tills vi åker iaf..Nu skiner solen igen och temperaturen ligger på behagliga 17,5 med fönstret öppet innebär det att jag fryser!!

Annars spenderar vi semestern med o göra ingenting typ... kan ju va skönt det oxå, Leia har spenderat semestern med o vakna okristligt tidigt ett par dagar.. typ 03.15 tyckte hon va en bra tid o kliva upp, det tyckte inte jag, fast hon somnade faktiskt om efter sisådär 45 minuter... sen var hon så snäll o väckte sin mamma med lite musik....

Har nog iaf hunnit med o dricka kaffe med J sisådär alla dagar (?) denna vecka.. det gillar vi =) o idag har jag varit på second hand affären o shoppat lite... en väska till mina rosa dator, en ryggsäck att stoppa min dataväska i (fullt logiskt eller hur?)
en såndär liten väska att ha cd/dvd skivor i ( till semestern) och en mysdress till Leia, nöjd o belåten o shoppingbegäret stillat för några dagar ;-)

Nu filmdags....

1 kommentar:

jess sa...

hallå där!
Gud så varmt det är ute. Men tur vi har sol så man kan vara ute sent på kvällen och fotografera.

Njuter du av denna värme?